torstai 21. helmikuuta 2008

Ilmaista energiaa on kaikkialla - vapautta käyttää sitä ei.

Kaikki energia maapallolla on oikeastaan ilmaista. On vain niin että eräät ihmiset ovat keksineet ottaa maksun siitä. Katso tämä video ja mieti asioiden tilaa.

13 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Pitäisikö tässä nyt uskoa, että vedellä kulkevia autoja on olemassa ja jotkut heput ajavat niillä päivittäin, mutta hommaa ei ole käsitelty julkisuudessa?

Jos minulla olisi vedellä kulkeva auto, soittaisin toimittajalle ja juttu päätyisi telkkariin. Ei mikään New World Order salaliitto sitä pystyisi estämään.

Lars Osterman kirjoitti...

Niin..sopii yrittää. Jos asia etenee noin sinula niin nostan hattua. Voin kuitenkin taata ettei asia ihan noin mene. Minulla on useita tuttuja joiden kokeilut ovat päättyneet koska autoverotus ja virkamiehet tekevät sen mahdottomaksi ainakin Suomessa.

Odotan kuitenkin innolla että pääset IS:n etusivulle. ;-)

Anonyymi kirjoitti...

Miksi virkamiehet siitä tulisivat valittamaan, onko vettä polttoaineena käyttävä auto lain vastainen? Ja miten virkamiehet ylipäätään tietävät mitä joku puuhaa autotallissaan. Kai sen auton nyt voi salassa pitää niin kauan kun se on valmis, sitten julkistaa.

Ja jos pidättäisivät niin sittenhän homma menisi oikeuteen ja viimeistään silloin julkisuuteen.

Lars Osterman kirjoitti...

Et selvästikään tajua miten laajasta maailmankattavasta valtapelistä oikeasti on kysymys.
Ei tässä mikään NWO ole vastassa vaan suurvaltojen hyvin itsekkäät energiastrategiat. Tietysti näitä ohjaa upporikkaat öljymiljardöörit operatiivisine ammattijohtajineen.

Huomaa myös ettei mikään auto varsinaisesti aja vedellä vaan vesi hajoitetaan vedyksi ja hapeksi tehokkaalla 12 voltin elektrolyysillä. Joissakin keksinnöissä happi tuuletetaan pois räjähdysvaaran vuoksi ja pelkkä vety ja jokunen deuterium ja tritium johdatetaan moottoriin joko yhdessä bensinin ja ilman kanssa tai sitten kokonaan ilman bensiiniä pelkän ilman kera.
Tästä käytiin jo keskustelu alla n viikko sitten. Saat ehkä siis siellä vastuksia mahdollisiin kysymyksiisi. Näistä asioista löytyy lisäksi todella paljon tietoa ja mm tuhansia keskusteluja erilaisilla ulkomaisilla nettisivuilla. Minulla ei ole näistä tämän tarkempaa tietoa. Esitän vain näitä esimerkkeina vaihtoehtoisesta politiikasta joka lie mahdollista - muttei vielä "luvallista" - ainakaan laajemmassa mittakaavassa.

Lars Osterman kirjoitti...

Kannattaa miettiä vielä sitä miten virkaintoilu näkyy maamme polttoöljy/diesel pelissä. Ja sitä miten innokkaasti tulli vetää kotiinpäin ja saa ilmeisesti takkiinsa EU-komissilta.

Lisää tähän vielä katsastusmies ja ahneesti polttoaineverotusta ja autoverotusta suosivat poliitikot niin soppa on täydellinen.

Näyttäisi olevan niin että kaikki puheet vaihtoehtoisesta uudesta energiasta ja sellaisen suosimisesta ovat pelkkiä juhlapuheita. Nykyinen biodieselhypekin on mielestäni pelkkä poliittinen kupla joka hajoaa heti kun/jos palmuöljylitkun todelliset tuotantokulut julkaistaan.

Lisäksi on sairasta keittää kelpo ruoasta polttoainetta. Maissin hinta on enemmän kuin tuplaantunut nyt kun jenkit hamuavat Meksikon ruokamaissia etanolina bensatankkeihinsa. Suomessakin asiat poliittisesti aika päälaellaan kun maanviljelijän kannattaa lämmittää taloan polttamalla kauraa - tai puristaa ruokarypsistä öljyä jolla ajella traktorillaan.

misterjukka kirjoitti...

Minä olin henkilökohtaisesti vahingossa joutua hankaluuksiin verottajan kanssa tässä vety/vesi autoilussa.

Onneksi olin sen verran viisas että kysyin ajoneuvohallintokeskus AKE:lta ennakkoratkaisua, kuinka he ja verottaja suhtautuisivat jos alkaisin käyttää vettä ja vetyä autoni polttoaineena.

Kysyin sitä vuonna 1996 (jonka jälkeen olin Karpolla asiaa ohjelmassakin vetyautoineni)

vaikka olin telkussa niin eipä juuri kannustavia kansalaisliikkeitä noussut puolustamaan ihmisten oikeutta autoilla vedellä tai vedyllä.

minulle verottaja lähetti ratkaisun että minun tulisi maksaa 39500 mk/ verovuosi autonkäyttö maksua.

Jos olisin jättänyt kysymättä ja lähtenyt vaan ajelemaan sen enempiä kellekkään sanomatta, ja vaikka seuraavassa vuosikatsastuksessa olisin tyhmyyttäni jäänyt "käpälälautaan" niin olisin joutunut vankilaan törkeästä veropetoksesta, (siitä törkeästä veropetoksesta kun olisi saanut 4 vuotta ehdotonta)

ja päälle vielä 120 tuhannen markan veromätkyt.

joten anonyymi nyt esittää vaan siellä tyhmää, eikä tosiaankaan tiedä mikä on realismia tänäpäivänä.

silloinkun tuossa kaksi vuotta sitten muuttivat eduskunnassa lakia polttoaine verosta, niin tämä vetyautoilu meni vaan entistä hullumpaan suuntaan, sillä vero onkin nyt peräti 112 tuhatta euroa/ vuodessa.

Tunnen ainoan suomalaisen vetyauton omistajan Arto Salosen jolla on suomen ainoat vetyautot, ja hänkään ei saa niillä ajaa muutoin kuin poikkeusluvalla, eikä muut ole onnistuneet hänen lisäkseen poikkeuslupia saamaan.

joten tässä sitä salaliittoa on kerrakseen, jos joku anonyymi vielä haluaa että etsin hänelle lait ja säädökset joilla vesi ja vetyautoilu kielletään, niin järjestyy, sitten vaan kaikki ne jotka ei ylläkertomaani usko, kipin kapin kirjastoon lakikirjaa tavaamaan.

Lars Osterman kirjoitti...

Kiitos Jukalle kommentista.

Näin me kaikki huomaamme miksi Suomeen tarvitaan uusi poliittinen liike: Talousdemokrattinen Puolue joka ei kumartele virkamiehille vaan
pyrkii valistamaan kansaa siitä että meille on valehdeltu vuosikymmeniä ja meille valehdellaan edelleen. Kaikki epäkohdat jotka liittyy polttoaineisiin on silkkaa politiikkaa. Kaikki puheet energian säästämisestä, kaikki puheet bioenergiasta ja sen suosimisesta muka "ilmastonmuutoksen" vuoksi ovat halveksuttavia julhapuheita tietämättömille lampaille.

Nyt lampaat tarvitsevat potkun persuksiinsa jotta vihdoin tajuaisivat että olemme eliitin lypsykarjaa matrixtyyppisessä maailmassa. Joka lampaalla on kuitenkin ääni tulevissa vaaleissa joten villintyneellä lammaslaumalla on poliittista voimaa.

misterjukka kirjoitti...

kaiken karvaisia puolueita on ollut ja mennyt, (puolue on aina puolueellista toimintaa, eikä siksi hyväksyttävää toimintaa)tasapuolisuutta kehiin!
Poliitikot valehtelevat aina, jotkut enemmän kuin toiset.
ja minusta uskottelu että äänestämällä voit vaikuttaa, ei pidä paikkaansa niinkauan kun äänestäjät eivät kykene lukemaan äänestettävän ajatuksia.

Itse olen päätynyt kannattamaan suoraa toimintaa, vaikka yhden asian liikkeissä, jolloin liikkeen toiminta päättyy kun tavoite on saavutettu, puolueet vievät yksityisten ihmisten vallan päättää omista asioistaan.

Jaakko Fagerlund kirjoitti...

Mistähän sitä energiaa siinä vetykäyttöisessä autossa saadaan vedyn erottelemiseksi vedestä? Sähköstä tietenkin, kun elektrolyysistä puhutaan. Mistäs sähköä saadaan? Entä onko sen tuottaminen ilmaista?

Lars Osterman kirjoitti...

un täytyy kysyä tätä Jukalta. En ole tämän alueen asiantuntija vaikka olenkin lukenut ja katsellut ja todennut että pidän uskottavampana että ilmaista energiaa on kuin ettei sitä olisi.

Mutta - toivotaan että Jukka vastaa.

misterjukka kirjoitti...

jaakko fagerlundille, suomen viisaimmalle jäppiselle kautta aikain, vastataan vastataan..

siis elektrolyysi menetelmiä on useita, normaalin elektrolyysin lisäksi yhdistettyjä menetelmiä joita ei ole erikseen nimetty, kuten esim: menetelmä erottaa vedestä vetyä ja happea käyttämällä pääasiassa hyödyksi lämpöenergiaa, mutta sähköä kuitenkin sen verran että elektrolyysin määritelmä täyttyy.

sähköä tarvitsemme vain sen verran että vety ja happi tietävät minne kumpikin niistä hakeutuu, siis sähköllä määritetään poolisuus.

viittaan menetelmiin Plasmaelektrolyysi Dr.Kanarevin mukaan ja magneettielektrolyysi Dr. Felix Ehrenhartin mukaan.

Plasmaelektrolyysin samoin kuin
magneettielektrolyysin, tekee ymmärrettäväksi käsite ZPE, joka ei liene tuttu Jaakko Fagerlundille vaikka hän tampereen tekussa opiskeleekin ja vaikka hän onkin viisain luonnontieteissä suomenniemellä.

ZPE on lyhenne sanoista ZeroPointEnergy, siitä vain googlettamaan ja mieluummin tieteellisistä lähteistä lukemaan, niin ei tarvi minun kaikkea tässä blogikommentissa alkaa rautalangasta vääntämään.

Lars Osterman kirjoitti...

Jaa hmm... sanoo moderaattori.
Olisin itse ehkä kaivannut pohdintoja myös siitä miten eri napojen pinta-ala on ratkaiseva elektrolyysissä. Kolmiputki-Joe-cell-teknologiassa nimenomaan pinta on suuri joten vetykuplaa syntyy niin paljon että näyttää ihan kuin vesi kiehuisi. Joissakin tapauksissa veteen on lisätty soodaa tai jotain suolaa jotta prosessi tehostuisi. Oletan siis että suhteellisen pienikin ampeerimäärä riittää kunhan pintaa
on ja muut olosuhteet on optimoitu.

Mut korjatkaa jos olen väärässä...

Kysyn itse vielä:
Onko 12-voltin jännite optimaalinen veden molekyylien halkaisemisessa ?

Onko muita tekijöitä joitu tulisi huomioida? Veden lämpötila prosessopöntössä? Syntyykö deuteriumia ? Tritiumia ? Entä onko happi-vetyseos rääjähdysherkkä?
Onko happi tuuletettava pois ?
Vai johdetaanko eletrolyysissä vapautunut happi eri kanavaa pitkin palotilaan ?

;-)

misterjukka kirjoitti...

optimaalijännite alle 2 volttia, joidenkin mukaan 1.17 volttia, virtaa 60 milliampeeria, salaisuus vetyioneissa eli protoneissa, protonit ja ZPE läheisemmässä suhteessa toisiinsa kuin kukaan osaa arvatakkaan, protonit menevät metallikidehilojenkin läpi, ja pieni valonvälähdys (sytytystulpan antamana) muuten niin pimeässä tilassa kuin autossa männänpäällinen tila voikaan olla, aktivoi protonikaasun plasmaksi, jolloin ZPE kytkeytyy protoniplasman kautta tähän ulottuvuuteen ja tapahtuu painereaktio, sellainen pienen pieni ydinfissio.

tässä tilassa happi tarpeetonta, koska protonit plasma tilassa reagoivat keskenään ydinkemiallisesti.

Vety ja happi stokiometrisessä suhteessa implosioi, siis romahtaa sisäänpäin,toisin kuin räjähdyksessä tapahtuu, tämä ei liity mitenkään edelliseen tapahtumaan Protoniplasmasta.