torstai 1. lokakuuta 2009

GEET Pantone Engine... ja muitakin ratkaisuja

Tämä juttu liittyy lähinnä siihen että meidän tulisi nähdä että vanha paradigma monella eri alalla on pian korvattava uudella. Mahdottomaksi väitetty onkin mahdollista. Tämä koskee niin rahoitusta kuin energia-alaa.

Alla video missä esitellään moottoria joka käyttää - 80% vettä ja 20% bensiiniä ja toimii. En tiedä missä määrin vesi tai bensiini haihtuu, mutta väitetään että tällä saavutetaan jopa kolminkertainen energiatehokkuus nykyiseen nähden. Ehdotan että ollaan siis nöyrän avomielisiä vaikka oltaisiinkin kriittisiä.













(klikkaa kuva suureksi)

Linkit:

http://hydronica.blogspot.com/

http://freeenergynews.com/Directory/Geet/

Project Camelot kirjoittaa asiasta näin:
Many people have written to ask for links to the modified engine that operates on 20% fuel and 80% water - which was very effectively demonstrated at the recent Barcelona and Amsterdam conferences. This site is an excellent resource. We can confirm that the motor works exactly as described, and the technology is simple in concept. The website is in German (with automated English translation) but three of the four embedded videos are in English. We do urge people to check this out: modifications can be made in a basic workshop with no exotic materials involved. This really does work.


Steven Basset paradigman muutoksesta:



Lisäys: Tässä vuorostaan tietoa Tata Motorsin uudesta paineilma-autosta.

5 kommenttia:

Köpä kirjoitti...

"Pantone Geet"

Moottoria on yritetty tehdä myös Suomessa.
http://www.saunalahti.fi/lvihalli/muut%20sivut/pantone

Lars Osterman kirjoitti...

Hmm..joo no tuo näytti kyllä melko kehnolta härveliltä.

Joka katsoo sen postauksen ekan videon tajuaa miten kaikki toimii.
Vesipisarat höyrystyvät sylinterissä, syntyy painetta ja näin vesi toimii mäntää liikuttavana voimana. Eli pojat olivat käsittäneet jotain väärin.

Eikä tässä mitään hokkupokkusta ole käsittääkseni.

Anonyymi kirjoitti...

Tuossa vesimoottorissa ei ole mitään muuta uutta, kuin monimutkaisen tuntuinen letkujärjestelu. Toimintaperiaate on aivan sama kuin jos vesi suihkutetaan imusarjaan. Se taas on tunnettu menetelmä tehon lisäämiseen. Minulle eräs puukaasuharrastaja esitteli itse tekemäänsä vesisuihkuratkaisua 10 vuotta sitten. Muistan myös 1970-luvulla nähneeni TV:stä miten eräs britti esitteli keksintönään vesisuihkuautoa. Siinä maksimi vesi/bensa -suhde oli juuri tuo 80/20. Minusta veden lisäys kannattaa tehdä juuri suihkuttamalla, koska se ei vaadi muuta kuin suuttimen asentamisen imusarjaan ja itse suihkutuslaitteen (esim "pissapoika") ja alipainesäätimen. Suomen oloissa pakkanen lienee pienoinen ongelma joka vaatii erikoisjärjestelyjä.

Lars Osterman kirjoitti...

OK..minusta pääasia on kuitenkin se että TÄMÄ ILMEISESTI TOIMII eikä tätä systeemiä silti käytetä missään.

Kaikki valittaa sitä ja tätä eikä kukaan tee asialle mitään.

Mitähän kansantalous säästäisi käyttämällä tämäntapaista siellä missä se on järkevää? Mahdoton arvioida mutta tuskin kukaan kieltää sen etteikö tällä olisi suuri merkitys kustannustekijöitä alentavana temppuna.

esaruoho kirjoitti...

näyttäisi siltä että olisi hollannissa saatavilla GEET-kurssia jos sinne haluaisi lähteä.. ottavat varauksia vastaan. tyyris näyttäis olevan. mutta kuitenkin.
joku voisi lvihallille käydä näyttämässä että miten se GEET tehdään oikein.. vaikkapa GEET-kurssilla käyneenä? ;)