Eli voiko todellakin vähentää bensiininkulutusta asentamalla autoon hydrolyysipöntön ja ohjata syntyneet kaasut (vety + happi) auton imusarjaan ? Jos tämä toimii ja jos jopa viranomaiset asentavat näitä autoihinsa niin miksei tästä puhuta julkisesti? Miksi ei Tekniikan Maailma tai Tuulilasi kirjoita näistä? Vai olisiko tässä sittenkin jotain humpuukia....?
Jos tämä taas toimii se on suuren luokan uutinen josta myös poliittiset puolueet tulisi tuulettaa julkisuudessa. Tietysti talvikausi paukkupakkasineen voi hankaloittaa asioita täällä Suomessa. Mutta - tiedä sitten jos vaikka pakkasnesteestä olisi apua? Ja lämpiäähän moottoritila muutenkin. Oli miten oli - minusta tämä on mielenkiintoinen mahdollisuus. Ja miksei tätä samaa voisi yrittää käyttää myös öljypolttimen yhteydessä kotitalon lämmittämisessä? Hydrolyysipöntön sähkönkulutus on minimaalinen mutta HHO-kaasun vaikutus voisi tarkoittaa 5-10 %:n säästöä lämmityskuluissa ?
perjantai 19. syyskuuta 2008
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
6 kommenttia:
jotain ongelmaa tossa on pakko olla. uskoakseni autoteollisuus ei jätä yhtään kiveä kääntämättä etsiessään keinoja vähentää valmistamiensa autojen kulutusta. olisihan se melkoinen kilpailuetu jos saisi kiritttyä eroa muihin.
voi olla - huomioi että papistokin vaikuttaa vilpittömältä - silti eivät varmaan kertoisi seurakunnalleen jos vaikka löytyisi todisteita sille että Jeesusta ei olisi koskaan ollutkaan.
Sen lauluja laulat kenen leipää syöt.
Toivottavasti HHO idea toimii. Sitä pitäisi kokeilla. Ei se voi olla laitonta asentaa autoon täällä Suomessa.
Kyseessä on 100% huijaus. Bensaa palaa, luonnonvaroja tuhlaantuu mutta huijarimaakareiden pankkitili karttuu.
En ole vakuuttunu huijauksesta. Ovat mainostaneet tätä niin pitkään ettei olisi mahdollista jatkaa ilman tyytyväisiä asiakkaita.
Joku huijattu olisi kyllä reagoinut.
Täytyy myös muistaa että öljy-yhtiöiden lobbaajat voivat esittää tyytymätöntä ja huijattua asiakasta.
Testasin puoli vuotta omassani. ja tulos oli että vaikkei polttoaineen kulutus huomattavasti pienentynyt mutta diesel paloi kokonaan,puhtaammin ja tehon lisäys oli huomattava. Autotallissani ei voinut pitää autoa käynnissä kun vanha diesel paku savutti niin mahottomasti, mutta HHO kennon asennuksen jälkeen tallista ei tarvinnut enään aukaista ovea eikä käryä syntynyt nimeksikään.
Kennoni oli tosin äärimmäisen pieni moottorin kokoon nöhden mutta riitti koneen käyttämiseen tyhjäkäynnillä, joten liikenne valoissa oleminen ei kuluttanut dieseliä lainkaan. Itselläni positiivisiä kokemuksia ja tarkoituksena rakentaa tehokkaampaa laitteistoa.
Ja se mitä siihen autoteollisuuteen tulee.... kaikki ketkä on koittaneet patentoida HHO:n polttoaineeksi on mystisesti kuolleet matkalla patentitoimistoon. Miksiköhän???
Olisikohan öljyteollisuudella osuutta asiaan???? Ja sitä myöten korruptoitunut valtiokoneisto pelaa yksiin autoteollisuuden kanssa.
Hienoa kuulla että joku meilläkin päin kokeilee näitä mahdollisuuksia.
Suurin hyöty saataisiin siitä jos HHO-kaasua jotenkin saisi syötettyä öljypolttimen kautta kattilanpolttotilaan. Tästä seuraisi suurin hyöty eikä verottaja iskisi...
Lähetä kommentti