maanantai 26. huhtikuuta 2010

Puola, EU ja Kaczynskin veljekset

Tämä tarina on muuttumassa hurjaksi - katso viimeisimmät päivitykset.

Katso alla oleva video ja vakuuta sitten minulle että Puolan lentoturmassa ei ole mitään epäilyttävää. Näet sen paremmin ja isokokoisempana täältä.




Tänään selvisi että menehtyneen kaksoisveli Jaroslaw Kaczynski asettuu ehdolle ensi kesäkuun presidentinvaaleihin. Veljen voitto on lähes varma. Tämä vuorostaan on paha isku euromyönteisille voimille ja europankkiireille toteaa H1N1-skandaalin pääpaljastaja Jane Burgermeister, joka on tutkinut tätä Puolan tapausta ja kirjoittaa blogissaan näin:

The election of Kaczynski will be a huge setback to the bankers hoping to absorb Poland into the eurozone and complete their political, economic and military take-over of the European Union and USA before triggering a financial meltdown, and launching a third world war over Iran with the initial support of Russian Prime Minister Vladmir Putin.

If the bankers fail to subdue Poland, then the Globalist project to impose a totalitarian, centralised government on the Europe using the EU, IMF, WHO and other supra national organisations could suffer a deadly blow.

The banksters geopolitical plans for a New World Order would be suffer defeat on the Polish battleground.

Kaczynskin veljen päätyminen Puolen presidentiksi tulee olemaan suuri takapakki niille pankkiireille jotka nyt toivovat liittävänsä Puolan eurovyöhykkeeseen. Tämä täydentäisi pankkiirien poliittista, taloudellista ja sotilaallista EU-kaappausta ennen kuin aiheuttavat lopullisen finanssiromahduksen sekä kolmannen maailman sodan järjestämällä hyökkäyksen Iraniin Vladimir Putinin tuella.

Mikäli pankkiirit eivät onnistukaan alistamaan Puolaa, globalistien suunnitelma pakottaa totaliltaarinen keskitetty hallinto Eurooppaan EU:N, IMF:n ja WHO:n ja muiden ylikansallisten järjestöjen avulla, kärsii kuoliniskun.

Pankkiirien geopoliittiset suunnitelmat Uudeksi Maailmanjärjestykseksi kärsisi suuren tappion puolalaisella sotatantereella.

Päivitys: (lähde )
Even the conservative "Polskaweb" website has concluded on the basis of the available facts and evidence that it is highly likely the plane crash killing the Polish elite was engineered", reports from Warsaw the Austrian journalist Jane Burgermeister.


Päivitys 29.4 Koneen väitetyn onnettomuuden aika 08:56 on muodostumassa ongelmaksi koska mustat laatikot ilmoittavat katkon alkaneen jo 08:41. Lisäksi molemmat sivet katkesivat ennen mahalaskua ja näin ollen polttoainetta ei ollut nimeksikään. Nyt pidetään hyvin outona ettei eloonjääneitä löytynyt.

The discrepancy between the official version of the time point when the crash occurred and the actual time of the crash 15 minutes earlier will fuel speculation that the crash was engineered and a cover up is in progress.

A video with four gunshots has surfaced apparently showing surviving members of the crew being shot as part of a clean up operation that could have been performed in the 15 minute time gap
Lähde1.

Lähde 2.

Päivitys: 1.5

Jane Burgermeisterilta uusi skenaario.
Ehkä jo näitkin:
- koneeseen Varsovassa menevistä matkustajista ei ole mitään havaintoa kentällä tai muuallakaan
- heidän olisi fysiikan lakien mukaan pitänyt jäädä tämäntyyppisestä laskeutumisesta suurimmaksi osaksi henkiin
- romua ei ole riittävästi, kappaleet niin pieniä että kuljetus paikalle onnistuisi trukilla
- voimakasta tulipaloa ei ollut
- matkustamoa ei ole romun joukossa, ei istuimia eikä henkilöiden tavaroita
- koneen putoamiselle ei olekaan silminnäkijöitä, pikkupojista toinen haukottelee videolla
- ruostetta romussa, ja etenkin ohjaamossa
- kolme viikkoa turman jälkeen Goldman Sachsin mies, jonka edesmennyt presidentti erotti, palaa Puolaan jatkamaan GS:n bisneksiä.
- edellisissä postauksissa on käynyt ilmi, että vainajia ei ole löytynyt kovin monta, heitä ei voi tunnistaa ja tunnistusta varten omaiset saavat nähdäkseen vain valokuvia kehon osista...

14 kommenttia:

tappernakkeli kirjoitti...

Kyllä olisi eliitilla ollut aika heppoiset "arkkitehdit" puikoissa, jos eivät olisi osanneet ennakoida Kazynskin kaksois-veljen hakevan presidentin virkaa turman jälkeen. Vai pitikö veljesten olla samassa koneessa?

Against NWO kirjoitti...

Kazynskin kaksois-veljen lentokonekone taitaa sitten tippua seuraavaksi.

Lars Osterman kirjoitti...

Niin, ehkä joku oletti että broidi pelästyy ja tajuaa olla pistämättä hanttiin.

Joku on jo ehtinyt verrata tätä JFK - RFK tilanteeseen 1963.

Anonyymi kirjoitti...

Samankaltainen "onnettomuus" on sattunut 31 lok 1999 EgyptAir Flight 990 (http://en.wikipedia.org/wiki/EgyptAir_Flight_990) Siinä kuoli koko Egyptin sotilasjohto ja 30 kouluttua lentäjää. Yhteensä 217 ihmishenkeä. Kartta: http://www.globaljihad.net/view_page.asp?id=1619
Jo ennen kun tutkijat löysivät mustat laatikot, lehdet jo kirjoittivat että pilootti huusi: Allah Akbar! Selkeätä selkempi jälki. Mutta se jäi kertomatta että lentokoneen vartioinnista Kennedyn lentokentällä vastasi Mossadin kenraali.
Se on jo huippuosaamista kun tapetaan vastustaija ja siiretään vastuu toisten niskoille. Niihän kävi Katyn-1:ssäkin.

Hilda K. kirjoitti...

Kommenteissa onkin tullut jo esiin, että tuskin pankkiirit ja globalistit näin paljon huhkittuaan suostuvat epäonnistumaan.

Muistaako kukaan, onko pankkiirieliitti koskaan missään epäonnistunut?
Asioiden aikataulu on korkeintaan viivästynyt, mutta toiminnan suunta ei ole kääntynyt.

Toimittaja Jane Burgermeisterin täytyy se tietää.

Hän silti jaksaa uskoa globalistien kokevan takaiskun tulevissa vaaleissa, edellyttäen, että "vaalit ovat rehelliset".

Ei vaalien tuloksella eikä mustien laatikoiden tiedoilla liene enää merkitystä, eikä edes sillä tutkivatko turmaa puolalaiset vai venäläiset.
Tulevan presidentin henkilö tai hallituksen kokoonpano taitavat myös olla samantekeviä maan poliittisen kohtalon kannalta.

Lähitulevaisuudessa Puola imetään EU:hun, korollista valtionvelkaa otetaan roimasti. Maan teollisuus ja työllisyys kääntyvät alamäkeen, ja maa liittyy kurjistuviin, tuonnista pakon edessä täysin riippuvaisiin EU-kansantalouksiin. Kaikki jäljelläoleva vauraus yhtiöitetään, yksityistetään ja myydään harvalukuisen eliitin toimesta maasta ulos.
Näinhän meillä Suomessakin paraikaa tehdään eikä asiasta taida kukaan nostaa meteliä.

Eliitin arkkitehdit ovat varmaankin suunnitelleet shokissa olevalle Puolan kansalle silmänlumeeksi sen verran jotakin rauhoittavaa, että presidentiksi sentään valitaan uusi Kaczynski.

Voi vain ihmetellä, miten draaman esittäjiksi määrätyt henkilöt tämän kaiken kestävät.
Kovaa peliä on politiikka.

Lars Osterman kirjoitti...

Kyllä pankkiirit ovat kokeneet takaiskuja kautta historian.

Talvi- ja jatkosodan lopputulos ei varmaankaan ollut pankkiirien suunnitelmien mukainen.

Stalinin vallankaappaus oli myös jotain mitä pankkiirit eivät olleet suunnitelleet. Trotski oli Leninin perintöprinssi.

Rapakon takana on paljon epäonnistumisia myös. Keskuspankin menettämiä vallan vuosikymmeniä on useita. Andrew Jackson, Abraham Lincoln ja muutama muu ovat asetaneet keppejä pankkiirien rattaisiin...puhumattakaan JFK:stä ja RFK:stä.

EU:n piirissä on paljon epäonnistumisia. Ranskan, Hollannin ja Irlannin kansanäänestysten myötä koko projekti myöhästyi. Ja todellakin viime aikoina suvereenin Puolan vastahakoisuus ja osittainen riippumattomuus on ollut piikki eliitin silkälihassa.

Internet on myös pitkälti eliitin kontrollin ulkopuolella - erityisesti blogosfääri, keskustelut ja salattu sähköpostiviestintä. Ihmisten kasvava tietoisuuskin on suuri uhka eliitin suunnitelmille.

Lauri kirjoitti...

Ei tällä sitten voi olla mitään tekemistä maakaasubisneksen kanssa ? Kazynskilla ja taustajoukoilla epäsuotuisa politiikka Venäjän maakaasubisnekselle ? Oliko Kazynski eri mieltä Puolan ja Venäjän välisestä tuoreesta kaasuntuontisopimuksesta tai muiden maiden kanssa sovituista sopimuksista ? Tähän vielä päälle Puolan liuskekaasuvarannot jotka saattavat olla edullisesti hyödynnettävissä.

Joka tapauksessa haisee maakaasusodankäynniltä...

Hilda K. kirjoitti...

Taidat olla oikeilla jäljillä maakaasumotiivin kanssa, Lauri.

Puola olisi maakaasun suhteen omavarainen kymmeniä vuosia tästä eteen päin.
Venäjä on kuitenkin painostanut/painostamassa Puolan allekirjoittamaan pitkälle tulevaisuuteen maakaasun ostosopimuksia Venäjältä. Kalliilla rahalla tietenkin.

Edesmenneet Puolan johtajat eivät olleet näille Venäjän hankkeille suopeita.

(Via: Jane Burgermeister, Polskaweb, mm.)

Anonyymi kirjoitti...

Kumma että aseella ammutaan lentokoneen putoamisen jälkeen... miksiköhän näistä ei puhuta mainstream medioissa ?

New World Order etenee, ja Suomea viedään hymyssä suin teuraalle.

Hilda K. kirjoitti...

Eilen törmäsin The Truth Seeker -sivuston Henry Makowin päivitykseen Puolan turmasta.

Kahden koneen teoria muistuttaa etäisesti 9/11 -käsikirjoitusta ja selittää monta seikkaa, etenkin noin sadan matkustajan äkillisen katoamisen jäljettömiin.

Via:
savethemales.ca - How Russians Staged Polish "Regime Change"

Onko tässä kaiken lisäksi valmistunut uusi Romanov-legenda uuden identiteetin turvin elämää jatkavista vallankaappauksen uhreista?

Lars Osterman kirjoitti...

"Polish elite diverted to another Smolensk airport and abducted, argues Gerhard Wisnewski
May 1, 2010 by Jane Burgermeister

The inconsistent evidence that a Tupolev plane carrying about 100 people crashed close to Smolensk has sparked speculation that the Polish President and top military and civilian leaders could have been diverted to another airport close to Smolensk, and abducted on arrival.

Gerhard Wisnewski evidence suggests the Polish elite could hav been diverted to a little used airport south of Smolensk.

Given the security protocols, it is, however, highly unlikely that so many top ranking government officials boarded any plane together in Warsaw of their free will.

Anyone plotting to kill them most likely wouldnot have risked their protests when they got on the plane and realized that every security rule had been breached. It is hard to see how they could have been marched to the plane in handcuffs.

Also, there is no evidence that the people who were alleged to be on the plane actually boarded any plane at all in Warsaw in the form of videos, photographs, witnesses etc.

Therefore, it cannot be ruled out that the Polish elite were abducted in Warsaw, not necessarily even at the airport.

Jadzia Donatowicz has found an audio recording of what appears to be the doomed Polish flight in which the pilot communicates to Smolensk control tower that there are only the four crew on board.

A video has emerged in which four gun shots can be heard at the crash site, prompting speculation that the four surviving crew were killed to remove witnesses.

But Gerhard Wisnewski writing for Info Kopp Verlag suggests that the Polish elite were on the plane, but that it was diverted to an aiport in the south of Smolensk, called Smolensk Yuzhny Airport and with the IATA-Code LNX.

http://info.kopp-verlag.de/news/smolensk-absturz-simsalabim-weg-ist-die-polnische-elite.html

This airport is 9 kilomertes from the military airport north of Smolensk called Smolensk Severny Airfield with the IATA-Code XUBS, where the crash allegedly occurred.

It is little used, and the Polish elite could have been marched straight off under guard qhen they landed, suggests Wisnewski, while a crash was staged in the military airport to explain their disappearance.

However, Smolensk Yuzhny Airport has a runway of only 1.6 kilometres, too short for a Tupolev to land under normal conditions. A Tupolev needs 2.5 kilometres of runway, but using brakes it could land at 1.6 kilometres, argues Wisnewski.

He says the crash site at the military airport was staged.

A comparison between similar crashes of planes at tree height in the past shows that most passengers survived and large portions of the plane remained in tact.

By contrast, in Smolensk, no one surived and there is no sign of the much of the main body of the plane, the fuselage, of the 150 seats, oor of burn or fire marks on the wreckage.

There is no evidence of a significant fire in the form of burnt trees or leaves as might be expected if jet fuel caused the plane to explode as officials state.

The explosion is supposed to have consumed the fuselage.

Wisnewski says the physical evidence that a 225 metre Tupolev crashed is not what would be expected and the the parts of wreckage are too small.

No large parts of wreckage have been found. A photo of the parts of the wreckage reassembled in one place shows that the fuselage is almost completely missing.

The wings look as if they have been cut off by a welder, so clean are the breaks.

Wisnewski argues that all the wreckage parts are small enough to fit onto a truck or other vehicle to be transported from – or to — the crash site.

In addition, the pieces of the wreckage at the crash site appear to be covered in rust. The cockpit shows signs of corrosion.

jatkuu...

Lars Osterman kirjoitti...

jatkuu...

A Polish journalist who saw the crash, Slawomir Wisniewski, said he saw only parts of the plane, such as the left wing, followed by an explosion. He did not see a whole plane descend, and burst into planes. He said he heard an explosion.

There is, therefore, no witness of the plane falling from the air.

The witnesses interviewed by Russia Today consist of children who could easily be persuaded ot tell a story under the eyes of the Russian military, argues Wisnewski. He points out that one of the boys yawns while his friend is describing seeing blood and parts of bodies everywhere with no visible signs of distress.

The small fires burning among the wreckage look like they were set artificially, Wisnewski argues.

Significantly, there were no sign that a 100 peeople were on board in videos of the crash site. There are no signs of bodies, parts of bodies, parts of clothing, such as shoes, hats, coats etc, no accessories, such as umbrellas, suitcases, briefcases, laptops, mobile phones, no papers, such as newspapers, documents and so.

There were also no ambulances rushing to the scene, no helicopthers, no sign of bodies covered over, no hangar set up to identify bodies, no interviews with first responders and doctors — all of which could be expected.

The absence of bodies would also be consistent with the crash of a plane with four crew members only."

Anonyymi kirjoitti...

http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/92837-kaczynskin-turmakoneen-ohjaamossa-oli-ylimaaraisia

Jotain hämärää on siis tapahtunut...

Anonyymi kirjoitti...

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2010/05/1131345

Puolan ilmavoimien komentaja presidentin turmakoneen ohjaamossa