perjantai 19. lokakuuta 2007

Onko kampanjarahat käytetty viisaasti

Kuvasta näkee kuinka käytetty raha on poikinut huomiota hakukoneissa
internetissä. Tämä on verrattain uusi
tapa mitata ehdokkainen kampanjan tehokkuutta. www.epiar.com/research

Ron Paul on ylivoimainen.

Hillary Clintonin vaalibudjettia tukenut AIPAC on selvästi ostanut ehdokkaalleen tukea kalliisti.

Mitt Romney on käyttänyt huikeasti omaa sekä muiden rahaa eikä ole saanut paljonkaan aikaiseksi.

Huomio että punaisen palkin pituus perustuu arvioon kaikkien internet hakukonehakujen päivittäisiin yhteisiin tuloksiin. (Estimated daily searches across all search engines) Tässä unohtunut linkki lähdesivulle.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mistäkähän hakukoneesta nää tulokset on peräsin. Ainkin googlella ero on Ron Paulin eduksi vielä suurempi: http://www.google.com/trends?q=ron+paul%2C+hillary+clinton%2C+Mitt+Romney%2C+barack+obama&ctab=0&geo=US&geor=all&date=2007&sort=0

(sori pitkästä linkistä)

Lars Osterman kirjoitti...

Niin mietin ihan samaa itsekin eilen kun kirjoitin tätä juttua. Minustakin esim google, googlevideo ja YouTube hakujen tulosten pitäisi antaa vielä ylivoimasemmat hakutulokset Ron Paulille. Mutta - tässä on jonkinlainen "kompromissiarvio" kaikista hakukoneista.

Lue lisää selityksiä linkistä.