Näytetään tekstit, joissa on tunniste ilmastomuutoshuijaus. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste ilmastomuutoshuijaus. Näytä kaikki tekstit

lauantai 22. elokuuta 2009

nwo.11syyskuu.net: Kunpa media joskus suhtautuisi kriittisesti ympäristöjärjestöjen pelotteluun

Tässä varsin tärkeä tieto jonka löysin sivulta http://nwo.11syyskuu.net/ :

Greenpeace Leader Admits Arctic Ice Exaggeration




BBC:n haastattelussa Greenpeacen johtaja Gerd Leipold joutuu myöntämään, että heidän täytyy painostusryhmänä valehdella saadakseen vaikutusta aikaan. Hän käyttää sanaa emotionalize ja toimittaja toteaa sen olevan scare tactics, käytännössä kyse on epätoden eli valheen kertomisesta osana kampanjointia.
Kunpa Suomessakin media suhtautuisi joskus kriittisesti ympäristöjärjestöjen harjoittamaan pelotteluun! Sillä pelottelu on se keino, mihin ympäristöaate pohjaa valtansa.

Kuten IPCC:n ensimmäinen puheenjohtaja Sir John Houghton on todennut: "Ellemme julista katastrofeja, kukaan ei kuuntele." Lähde


Katso ilmastoskeptikon käsikirja tästä.

lauantai 18. huhtikuuta 2009

ILMASTONMUUTOS - maailman suurin huijaus ?

Haluan antaa tukeni ilmastonmuutoskriittisille äänille koska on ilmeistä että valtavirtalehdet kuten HS eivät salli näille mielipiteille lainkaan palstatilaa.
Tässä Hannu Tanskasen yritys päästä Hesariin vastineella. Evättiin tietysti. Linkki Tanskasen blogiin ja sen uusimpaan postaukseen: HS sensuroi joka ainoan kriittisen ilmastokommentin - olemmeko Suomessa vai P-Koreassa ?


ILMASTONMUUTOS - maailman suurin huijaus ?

YLE:n toimittaja Pasi Toiviainen ei suvaitsisi ilmastokeskustelun "hyssyttelyä" ( HS 9.4.09). Arkkitehti Toiviainen puhuu alaa sivuavassa kirjassaan "ilmastoheräämisestään". Myös ovelleni eksyvät jehovat puhuvat "heräämisestä". Minut kuitenkin "herätti" aivan päinvastaiseen uskoon uusimmat tutkimustiedot tästä maailmanlaajuisesta hypestä.

Otetaanpa vaihtelun vuoksi muutama fakta. Puhutaan ilmaston lämpenemisestä. Eräs maailman johtavia tutkijoita alalla, MIT:n ilmastotieteen professori Richard Lindzen kuitenkin kertoo uusimpien satelliitti- ja asemamittausten kiistatta todistavan,ettei tilastollisesti merkittävää lämpenemistä ole tapahtunut viiteentoista viime vuoteen, itse asiassa lämpötila on laskenut vuodesta 2002 lähtien,vaikka antropogeeninen (ihmisen toiminnan aiheuttama) hiilidioksidipitoisuus on noussut koko ajan.

Jäätiköiden häviämisestä ollaan huolestuneita. Tosiasiassa Arktisen jäätiköt olivat 2008
peräti miljoona neliökilometriä, kolmen Suomen verran suuremmat, kuin edellisenä vuotena
ja Etelänavan jäätikkö jotakuinkin saman verran 20 vuoden keskiarvon yläpuolella. Merenpinta sitten varmaankin nousee ? Itse asiassa ei. Ikiaikainen luonnollinen 3,3 mm/v
nousu on kahtena viime vuotena tasoittunut vain 3 mm:n vuosinousuun. Auringon toiminnan vaikututusta lämpötilaan on pidetty vähäisenä,mutta Saariselän kansainvälisessä aurinko-tutkijain konferenssissa sen vaikutuksen esitettiin olevan jopa 50% ja aurinko on parhaillaan hiipumassa ennennäkemättömästi, pitäisikö meidän lämpenemisen sijaan pelätäkin jääkautta ?

"Alarmistien" eli ihmisen aiheuttamaan lämpenemiseen uskovien tutkijoiden ahdistuksesta antanee kuvaa agendan käynnistäjä, NASA:n tri James Hansen kantamassa plakaattia
"Ilmasto lämpenee" lumimyrskyssä Washingtonissa viime kuussa. Amerikkalaisen Weather Channel tv-ohjelman perustaja John Coleman puhuu "maailman suurimmasta
huijauksesta".

Hannu T Tanskanen
Vapaa tiedetoimittaja